Translate

donderdag 31 december 2009

Oud en Nieuw

Terugkijkend op dit jaar, kwam ik tot één conclusie: 2009 werd een veelbewogen jaar. Dat is tegelijkertijd de understatement van het afgelopen jaar. Eigenlijk was 2009 een annus horibilis... Het begon al niet goed vanwege het overlijden van mijn beste vriendin Nelly (op 48-jarige leeftijd) en in de zomer van dit jaar startten de operatie en medische nabehandeling van de borstkanker bij mijn liefje.
Maar in de laatste weken van dit jaar keerde het tij: we verblijven nu in een prachtige omgeving op Bali en mijn liefje voelt zich elke dag beter. Als het goed met haar gaat, gaat het ook goed met mij.

De champagne is gekoeld, de wijnkoeler staat klaar op het terras. Wij zullen het hoogstwaarschijnlijk niet laat maken vanavond en ook zal vuurwerk ontbreken: wij zijn immers eigenaar geworden van een aantal rieten daken... Vanaf deze plaats wensen wij iedereen een feestelijke jaarwisseling toe en een heel goed begin van 2010. Op een jaar vol gezondheid en liefde!