Translate

woensdag 10 mei 2017

We gaan scheiden

Nijntje, mijn eigen konijntje, familie en vele vrienden wensten mij sterkte toe. Lieve kinderstemmetjes uit Bali zongen mij bemoedigend toe... de vroege hanen kukelden op de achtergrond. Dat zijn heel veel redenen om weer gezond wakker te worden. Bedankt, allemaal!

Mijn sneue heup en ik gaan later vandaag scheiden.


Ik heb genoeg van jou*

♫Ik heb genoeg van al jouw felle scheuten
Ik heb genoeg van al dat jij niet kon
Ga jij maar weg, 'k ben klaar met al jouw meuten
Ik klim graag vrolijk weer uit mijn cocon

Ik heb genoeg van al die manke uren
Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg
't Wordt mij te veel, 'k neem afscheid van je kuren
Voor de rollator lijkt het mij nog wel wat vroeg

Ik heb genoeg, ik heb genoeg, ik heb genoeg van jou…
Jij bleef mij toch niet trouw.

Het heeft geen zin om langer door te klooien
Ik wil weer buiten huppelen in de zon
't Is veel te vroeg mijn leven te voltooien
dus ik herpak mij weer en leef graag door. Allons!

Ik heb genoeg van al die sneue dagen
Ik ben ze zat, ik houd niet van 't gedoe
Ik ben het beu, ben klaar met al het klagen
En kijk weer uit naar actief bezig zijn. Joehoe!

Ik heb genoeg, ik heb genoeg, ik heb genoeg van jou…
Jij bleef mij toch niet trouw♫


*Vrij naar ZZ en de Maskers


En aan hen die vandaag een live blog of zelfs vlog verwachten: helaas (pindakaas). Ik heb even genoeg aan muzelluf. Bovendien staat dat blauwe outfitje mij niet. Ik hoop weldra weer gewoon, traditioneel, te bloggen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten