Translate

maandag 24 december 2012

Selamat Krismas

De ferry van eiland Penang bracht ons in 3 uur naar vakantiebestemming Langkawi, 550 miljoen jaar oud (zoals ik net te horen kreeg). Het is hier prachtig: poedersneeuwwit zandstranden, kraakhelder zeewater, geen afval te bekennen, wel veel schelpen, overal palmbomen, restaurants, bars en wat vakantiegangers nog meer wensen. Het is hier zonnig met af en toe een wolk. De temperatuur is aangenaam, 's avonds koelt het zelfs een beetje af, we slapen ook hier zonder airco. Joehoe! Het hotel waarin we verblijven, heeft het langste zwembad van Maleisië.

Sea Shell, Sea Shell,
Sing me a song, o please!
A song of ships, and sailor men,
And parrots, and tropical trees,
Of islands lost in the Malaysian Main,
Which no man ever may find again,
Of fishes and corals under the waves,
And seahorses stabled in great green caves.
Sea Shell, Sea Shell,
Sing of the things you know so well.

Met de woorden van dichteres Amy Lowell wensen wij, mijn liefje en ik, alle vrienden, familie, bekenden en (andere) lezers van mijn blog een fijne Kerst toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten